Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Fri, 3 Aug 2012 12:26:23 +0200

JDX nabazgrał(a):

> On 2012-08-03 12:02, Chris wrote:
> [.....]
> Nie powinno być problemu. Przecież współczesne płyty prawie zawsze (np.
> Asus Maximus nie ma :-D ) mają 1xDVI oraz zazwyczaj 1xHDMI i/lub
> 1xDisplayPort. Nie liczę AnalogVGA które też (za bardzo nie wiem po co)
> jest prawie zawsze. Na szczęście na przykładzie płyt na Z77 widać, że
> producenci chyba już odchodzą od tego poronionwego pomysłu. :-D

Tylko że w przypadku pracy z Adobem np. Photoshop, Premiere ważne jest żeby
sygnał był dokładnie taki sam na obu monitorach bo różnica np. barw jest
niedopuszczalna przy poważnej pracy. Robiąc zestaw do Adoba monitory też
zazwyczaj kupuje się od razu takie same z tej samej serii a jak padnie jeden
na amen to wymienia się na raz oba .. taka branża że wachania kolorów,
kontrastu itd. są niedopuszczalne.