Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: Q <no_at_spam.org>
Data: Sat, 4 Aug 2012 22:23:12 +0200

> ZASILACZ: ATX 600W Chieftec CFT-600-14CS (Fan 140mm, odpinane kable) -
> zszedłem z ceny i z mocy (w tym kalkulatorze mocy
> http://extreme.outervision.com/PSUEngine wyszło mi reccomended: 566W dla
> mojego zestawu - z zapasem na dod. dyski, i ew. kartę dźwięk. w
> przyszłości).

Odpinane kable to kwestia drugorzedna -
- najwazniejsze to obciazalnosc linii 12V oraz sprawnosc (certyfikaty
80Plus, itd.).

Wybrany przez Ciebie Chieftec ogolnie wydaje sie calkiem niezly,
ale kiedys mialem awersa do tej marki
i jak juz nie zydzisz na zasilacz (i dobrze, bo nie warto :),
to moze dolozyc stowe-dwie i kupic cos z tego:

Seasonic X-Series X-560
http://www.proline.pl/?p=SEA+X-SERIES+X-560

Seasonic X-Series X-660
http://www.proline.pl/?p=SEA+X-SERIES+X-660

Tansze od Enermaxow z serii Platimax (700-800zl) i wcale nie gorsze
(a moze i lepsze) - wysoka sprawnosc, niezla obciazalnosc linii 12V,
cisza, itd - same zalety :) a cena... no coz...
no, ale chyba nie bedziesz przyoszczedzal na zasilaczu? :)