Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: micz <michalponiedzielski_at_gmail.com>
Data: Sat, 4 Aug 2012 05:12:51 -0700 (PDT)

W dniu sobota, 4 sierpnia 2012 11:22:32 UTC+2 użytkownik Q napisał:
> Jak zamulal? W grach? - tych nowszych/lepszych to mogl - wszak to integra.
> W windowsie? - no to miales rozpieprzony sysytem i to na 100%.

Fakt - to był jeszcze WinXP, a nie siódemka - to mogło mieć znaczenie w sumie. Ale - jak Bozię kocham - zamulał w normalnym użytkowaniu windowsów, nie w grach. Gier nawet nie odpalałem :) Wystarczyło mi stresu.

> To patrz na karte pod wzgleden CUDA

No czyli GTX560 jest po prostu mniej wydajny od GTX580 (mniej CUDA), ale to wszystko? Nie brakuje mu żadnego "ficzera" względem większego brata?

> EVGA daje Ci +10pkt do lansu.
> Ladne robia rzeczy, ale przydrogie troche.

No to ja ten lans mam gdzieś :) Zależy mi na tym, żeby się karta nie sypnęła po tygodniu. I nie była jakimś EWIDENTNIE słabym modelem - słabo wykonanym, za głośnym, za gorącym, etc. Jeśli ten GB, który wybrałem (lub poleć Asrocka jakiegoś) będzie GOOD, to OK - nie musi być EXCELENT :)

> To miales jakis scierwiasty zasilacz.
> Kup dobry zasilacz o silnych/wydajnych liniach
> i wysokiej sprawnosci (najlepiej juz od 20% obciazenia).
>
> Naprawde wiecej niz te 450W nie bedzie Tobie potrzebne
> a bez grafiki (choc nowe i tak biora malo pradu) to i 300W by starczyl.
> 4 dodatkowe dyski to ile to bedzie?
> 4 x 10W = 40W ?
> Chyba, ze to dyski laptopowe, to wtedy znacznie, znacznie mniej :).

Dobra, małe podsumowanie:

ZASILACZ - mogę wziąć słabszy - jaki polecacie

KARTA - mogę ją nawet na razie odpuścić na rzecz dysków twardych (spróbujmy przeżyć na grafice procesora - chu*, jak przygoda, to przygoda).

DYSKI - dołożę do zestawu dwa dyski SATA 1TB (do RAID0 - na pliki projektów i inne dane) i jeden SATA 2TB (na backup - ręczny). Macie jakieś propozycje konkretnych modeli? I czy uważacie taką konfigurację za sensowną?