Re: 'Zaawansowany' UPS.

Autor: DooMiniK <bachus_at_bachus>
Data: Sat, 04 Aug 2012 08:53:58 +0100

On 04/08/2012 03:52, Jacek wrote:

> Patrzyłem. A może coś tańszego? To ma podtrzymać 1 kompa tylko i na
> zasadzie, jak pisałem wyżej.

No ale sam napisałeś, że szukasz opcji z opóźnionym startem
(podładowanie baterii). Jak już ktoś napisał, szukaj też po Allegro
z drugiej ręki - dokupisz tylko nową baterię.

p.s. zwróć też uwagę na najważniejszą rzecz: jaki masz typ zasilacza
w komputerze (jak nowoczesny z aktywnym PFC, to potrzebujesz UPS,
który sobie z tym poradzi.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel