Re: 'Zaawansowany' UPS.

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Fri, 03 Aug 2012 17:16:54 +0100

On 03/08/2012 16:45, Jacek wrote:

> Kamilu, BIOS ma np. funkcję włączania klawiaturą USB, prawda?
> Resztę sam sobie dopisz.

Ostatni raz widziałem to z 5 lat temu, o klawiaturze z odpowiednim
przyciskiem już nie wspominając, chyba że mówimy o wzbudzeniu z
uśpienia. Już prędzej załatwisz to przez WOL i coś monitorującego pracę
serwera, co wyśle sygnał kiedy przestanie odpowiadać na ping, ale też
nie każdy wstanie w ten sposób z trybu power off.

--
Pozdrawiam,
Kamil