Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Fri, 03 Aug 2012 14:08:48 +0200

On 2012-08-03 13:50, Chris wrote:
> Q nabazgrał(a):

> Wiem, ... i wiem że potrafią być różnice :)
Czyli jeśli np. podłączę do w pełni sprawnego komputera sprawny dysk
zewnętrzny z interfejsem USB i skopiuję na niego jakiś plik, a następnie
podłączę do tego samego komputera sprawny dysk zewnętrzny z interfejsem
FireWire i skopiuję na niego ten sam plik to na oba dyski może nagrać mi
się coś zupełnie innego? :-D Albo jeśli połączę dwa komputery przez FTP
over TCP/IP over Ethernet i prześlę jakiś plik a następnie połączę te
komputery przez FTP over TCP/IP over PPP over RS232 i prześlę ten sam
plik to może przesłać mi się coś zupełnie innego? :-D