Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Fri, 3 Aug 2012 12:00:14 +0200

Q nabazgrał(a):

> A ja prywatnie wzialbym jednak 2x8GB a nie 4x4GB.
> I polecam to innym - wieksze mozliwosci rozwoju,

A jak padnie ci jedna z pamięci to masz uziemniomy komuter a ja masz 2 x
dual to zawsze połowa ramu zostaje w kompie :)

> Od tylu lat rozne osoby pisza, zeby "brac BD, bo jest przyszlosciowy",
> ze az musze zapytac: kiedy ta przyszlosc nastapi? :)

Od conajmniej roku nie kupiłem żadnego filmu na DVD wszystko na BD, nie
liczę bolka i lolka da młodego :)
Ale fakt że rozwój BD jest na razie słaby choć napędy staniały dość
znacznie.

> Po co karta grafiki?
> Przeciez nie ma grac a do tych pakietow styknie mu integra.

Wybierał NV 560 to podpowiadam tylko że innej firmu :)
A może za jakiś czas będzie chiał pograć np. w Diablo 3 :)

To co zalecasz 300W do tego ? :)