Re: Losowe wariactwo klawiatury…

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 1 Aug 2012 15:17:52 +0200

Dnia Wed, 1 Aug 2012 07:57:53 +0200, Artur Frydel napisał(a):

> Możesz tam podpiąć coś na PS2?

Zasadniczo mogę - mam jeszcze jedną luźną klawiaturę na PS/2. Niestety - nie
mój ulubiony Logitech G11, więc cierpieć katuszę będę straszliwe. Myszy na
PS/2 już niestety nie posiadam.

> Ja miałem taki problem z myszką USB. Skutecznie (w losowych porach)
> załatwiał ją sterownik PLC podłączony przez USB. Maszyna produkcyjna, i
> nie mogłem zbytnio bawić się w przestoje.
> Problem rozwiązał się przez podłączenie myszy PS2.

Pytanie jednak cały czas pozostaje dla mnie otwarte - pada coś sprzętowo, co
jest związane z USB, czy jednak jakiś sterownik bruździ? :(

[ Szarańcza jest plagą, chociaż jeden jej owad nie stanowi potęgi.         ]
[ Podobnie jest z głupcem.                                   (Karol Capek) ]