Re: Losowe wariactwo klawiatury…

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 1 Aug 2012 15:17:52 +0200

Dnia Wed, 01 Aug 2012 10:55:54 +0200, Nathan napisał(a):

> Masz podpięty jeszcze jakiś kontroler? Dżojstik, pad, tablet graficzny?

Mysz. Też na USB (Logitech MX1000). Tablet podłączany w razie potrzeby. Do
tego sterowanie funkcjami monitorów też po USB działa, mniej lub bardziej
regularnie podpinany jest telefon, czy przenośny dysk.

[ Życie jest jak psi zaprzęg. Jeśli nie jesteś na przedzie, widok nigdy    ]
[ siÄ™ nie zmienia.                                        (Lewis Grizzard) ]