Re: Moje boje z wyciszaniem PC + MONITOR LED

Autor: tryton <devo_at_onet.pl>
Data: Sun, 29 Jul 2012 17:04:15 +0200

> Też jestem zdania, że wszystkiego nie można chłodzić pasywnie.

ja podchodzę to tego z innej strony: współczesne niewyżyłowane komputery
(jak mój) pobierają <50W z gniazdka podczas normalnej pracy w win,
dlaczego ten komp nie jest NIESŁYSZALNY?, przecież taką ilość energii da
się rozproszyć na byle większej blaszce...

dlaczego nie robi się grafik które mają ZATRZYMANY wiatrak jak nic nie
robią i analogicznie do CPU, wiatraki powinny ruszać dopiero powyżej 20%
obciążenia

nawet najwolniejsze obroty powodują: wibracje, nakładanie się tych
wibracji = rezonanse, terkotania itd