Re: Moje boje z wyciszaniem PC + MONITOR LED

Autor: Jaskiniowiec <jaskinia_at_pl.pl>
Data: Sat, 28 Jul 2012 16:57:19 +0200

W dniu 28.07.2012 o 16:07 tryton <devo_at_onet.pl> pisze:

> wiem, było dziwne syczenie (samsung 245B) i po rozkręceniu dwa
> elektrolity były wybrzuszone, wymieniłem i syczenie ustało ale takie
> piszczenie buczenie poniżej 50% jasności nadal jest, tylko że ja pracuje
> na ustawieniach do 5%, ten monitor jest bardzo przyjazny dla wzroku,
> mogę siedzieć przed nim z 8h i oczy mnie nie bolą dlatego nie chce się z
> nim rozstać...
Jesli wymieniles elektrolity (polecam mimo wszystko wymienic wszystkie, bo
czasem te niby dobre tez moga byc wadliwe), to albo, tak jak napisal
Marcin N, jest to trafik, albo ten duzy elektrolit. Cos z tego moze byc
poluzowane. Musialbys rozkrecic i podczas pracy poszczegolne elementy
dociskac olowkiem. Jesli i to nie pomoze, no to pozostaje pytac kolegow z
elektroda*pl, albo poszukac podobnych tematow tam.