Re: Moje boje z wyciszaniem PC + MONITOR LED

Autor: tryton <devo_at_onet.pl>
Data: Sat, 28 Jul 2012 16:07:47 +0200

> Takie objawy wskazuja na (zazwyczaj) wysluzone elektrolity. Rozkrec
> monitor i przypatrz sie kondensatorom. A najlepiej profilaktycznie
> wymien wszystkie. Groszowe sprawy :)

wiem, było dziwne syczenie (samsung 245B) i po rozkręceniu dwa
elektrolity były wybrzuszone, wymieniłem i syczenie ustało ale takie
piszczenie buczenie poniżej 50% jasności nadal jest, tylko że ja pracuje
na ustawieniach do 5%, ten monitor jest bardzo przyjazny dla wzroku,
mogę siedzieć przed nim z 8h i oczy mnie nie bolą dlatego nie chce się z
nim rozstać...