Zestaw bezprzewodowy klawiatura + mysz

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neostrada.pl>
Data: Fri, 27 Jul 2012 09:48:44 +0200

Poszukuję zestawu bezprzewodowego klawiatura + mysz. Podstawowym kryterium
jest zasięg. Musi niezawodnie chodzić do 5 m. Poprzednio miałem a4tech-a,
który teoretycznie miał chodzić do 5 m. Przerywał już koło 3. Nabyłem
Logitech-a EX100. Ten miał chodzić do 10 m. Powyżej 1 m już są problemy.
Szukam czegoś sprawdzonego i niedrogiego (max 100-150 zet). Klawisze
multimedialne, ergonomia, skok klawiszy i inne duperele zupełnie mnie nie
interesują. Mógłby ktoś coś polecić? Z góry dziękuję.