Re: Klikający dysk Hitachi

Autor: Salata <salata_at_-remove-interia.pl>
Data: Fri, 27 Jul 2012 09:25:59 +0200

On 2012-07-23 23:42, Andrzej Zbierzchowski wrote:

> Mam Seagate'a który robi to samo. A żeby było śmieszniej - dwa takie
> same Seagate'y, Barracudy z felernej serii ST3500320AS ze
> zaktualizowanym firmwarem i jeden mi tak robi a drugi nie. Monitoruję
> zjawisko od ponad dwóch lat i pewnie jeszcze pomonitoruję... :)

Mam to samo ze swoimi Barracudami 7200.11. Jedna mi stuka i nie poza
tym. Z 6 dyskow jeden zdechl niestety juz po gwarancji (4 tys BS), ale
mial przepracowane ponad 22 tys godzin.
Najpierw myslalem, ze to wina bad sektora, ale po przejechaniu Seatools
Fix All Long, problem pozostal. Obecnie obarczam wina kable, wiec po
weekendzie je wymienie na nowe AKASA SATA3. Zobaczymy co to da.

Pozdrawiam
Marcin