intel h55 p55 q57

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Thu, 26 Jul 2012 11:14:08 +0200

Witajcie,

Jak kot do jeza, ale staram sie podejsc do zlozenia sobie komutera.
Docelowo na i7, ale jak zwykle u mnie, najpierw najtanszy procek i3 i
dobra plyta, a za jakis czas wymiana procka na "wypasiony".

Wiec zaczalem szukac "bazy" czyli plyty glownej.
W zalozeniach:
- procek ma byc z obsluga grafiki
- plyta wiec musi oblugiwac i3/i5/i7 z grafika
- klade nacisk na stabilnosc pracy plyty
- nie podkrecam raczej
- chce miec 8 lub 16 gb szybkiego ram
- 2 lub 3 dyski hdd + dvd/cd
- raczej nei bedzie karty graficznej oddzielnej, a na pewno nie bedzie
dwĂłch...

Ale ogolnie poleglem na wstepie przy wyborze chipseta (intel h55 p55 q57)

Czy moglby ktos w ramach wedki rzucic mi przykladowa plyte do 400-500
pln - bo ma, uzywa w podobnym konfigu, jest zadowolony?

Pozdr
ja