Re: Jak to może działać?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Wed, 25 Jul 2012 18:03:09 +0200

Dnia 2012-07-25 09:44, Użytkownik Maciek Babcia Dobosz napisał:

> I przy jakichkolwiek problemach biegasz po budynku zastanawiając się
> jak akurat ten konkretny kabelek został zaciśnięty. Lepiej to
> uporządkować niż potem Ty albo ktoś inn ma zastanawiać się jak to
> zostało zrobione akurat w tym miejscu. Zwłaszcza że jeśli ktoś nie
> trzymał się standardu to jest duża szansa że jak to kładł to nie znał
> się na rzeczy i kable są położone od czapy. Np. naciągnięte na siłę albo
> miejscami poprzecierane bo "ciut kabla zabrakło a przecież nowa szpula
> droga". Albo np. połączył w listwie 2 odcinki kabla i zaizolował
> [...]

O ile w domu mogę sobie pozwolić na łatanie jak w opisie
to w firmie jest ono nie opłacalne, padł to należy go wymienić.
A dla działania poprawnie zarobionego kabla ustawienie/
kolejność kolorów nie ma znaczenia.
Dla ewentualnego serwisowania ma, ale inteligentny pracownik
zamiast pytać na grupach sprawdzi drugi koniec i będzie
wiedział czy kabel jest prawidłowy czy nie.

Pozdrawiam