Re: p³yta g³ówna pod i7 1155 + pamiêci + ch³odzenie

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue, 24 Jul 2012 23:22:14 +0200

W dniu 2012-07-24 23:15, Jaskiniowiec pisze:

> Do wirtualiacji unikaj serii K! Te wersje sa okrojone!!! i do
> wirtualizacji srednio sie nadaja (chyba ze chcesz bawic sie w
> VirtualBox, tudziez VirtualPC, to mozesz nawet na Celeronie sie pobawic)

Procesor ju¿ kupiony jaki¶ czas temu, bo nie s±dzi³em, ¿e s± zwyk³e
p³yty które vt-d obs³uguj±, na stronie intela czyta³em, ¿e Z68 nie
obs³uguje vt-d, tylko niektóre chipsety w drogich p³ytach, które opcje
podkrêcania maj± mocno okrojone.

> Z plyt faktycznie polecam ASRock. Ten producent ma swietne wsparcie do
> wirtualizacji (jako jeden z nielicznych mial na Z68 wsparcie vt-d [1]),
> w przeciwienstwie do Asus-a (ten pakowal to jedynie do serwerowych plyt)
> czy GB.

A jaki¶ konkretny model mo¿esz podaæ?

> Pamieci... tu, za namowa kolegow z grupy, kupilem Kingstony (4x4G), ale
> dzisiaj wzialbym doplacil te kilka zl i poszukalbym czegos bardziej
> energooszczednego i/lub szybszego (wazne! koniecznie z radiatorami - u
> mnie w maszynie RAM to najcieplejsze elementy ;) ).

W³a¶nie ja chcê z radiatorami, tylko jakie ch³odzenie i jakie pamiêci,
aby jedno drugiemu nie przeszkadza³o.