Re: jaki laptop do 2000zl do obrobki zdjec?

Autor: Chris <spam_at_spam.de>
Data: Tue, 24 Jul 2012 19:25:57 +0200

W dniu 2012-07-24 12:33, computerbookstore_at_hotmail.com pisze:
> Prosze o porade przy wyborze nowego laptopa do 2000zl dostepnego na polskim rynku. Laptop bedzie glownie wykorzystywany do obrobki zdjec w Photoshop i Lightroom. Przekatna ekranu 15 cali. Wazna dla mnie tez jest solidna budowa.

http://allegro.pl/hp-probook-4520s-i3-380m-3gb-320gb-bt-3g-wwan-win7-i2490509694.html

Może coś takiego ?? dość solidna obudowa, dobra matowa matryca, procek
pociągnie, ramu można tylko dodać więcej niż 3gb, i ma 3G więc kartę SIM
np. z AERO i masz free neta zawsze pod ręką.

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.