Re: Dell GX280 - umarl

Autor: <krzysiek-kot.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon, 23 Jul 2012 20:16:51 +0000 (UTC)

> A próbowałeś umyć płytę główną np izopropanolem? Albo choćby wyciągnąć
> wszystko i włożyć jeszcze raz? Szczególnie procesor?

Procesor , pamięci... podłączałem ten drugi zasilacz. Włączam przyciskiem z
przodu obudowy i nic sie nie dzieje (wentylator w zasilaczu się nie obraca),
tak jakby nie było połączenia pomiędzy płytą główną a włącznikiem. A kabli
nie rozłączałem. Nie mogę znaleźć opisu na temat podłączeń (poza tymi,
które sią na stronie della, ale tam akurat o połączeniach panelu przedniego
wraz z włącznikiem z płytą główna nie ma).

Krzysiek