Re: płyta główna pod i7 1155 + pamięci + chłodzenie

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Sat, 21 Jul 2012 10:24:06 +0200

On 2012-07-21 01:36, BQB wrote:
> Początkowo niemal kupiłem już Asus P8Z68-V PRO/GEN3, miała tylko jeden
> feler - tylko 3 sztuki USB 3.0
No ja tam na polskiej stronie producenta w specyfikacji tej płyty widzę,
że ma ona 4 (cztery) porty USB3. I jeśli chodzi o Asusa i Z68 to chyba
wszystkie oprócz Maximusa IV Extreme mają po 4 porty. Wspomniany Maximus
ma 8.

BTW. Osobiście tak jakoś nie widzę potrzeby posiadania więcej niż 4
portów USB3 - dwa do HDD, jeden do szybkiego pendrive'a i jeszcze jeden
w zapasie zostaje. A do reszty gadżetów które przychodzą mi do głowy
spokojnie USB2 wystarczy.