Re: ssd a truecrypt

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 20 Jul 2012 14:24:28 +0200

Dnia 19 Jul 2012 08:19:58 +0200, januszek napisał(a):

> Przemysław Ryk napisa?(a):

> Przemku, ja proponuję aby każdy kto zadaje takie pytania odpalił sobie
> diskmon.exe z pakietu Sysinternals Tools i na własne oczy zobaczył, jak
> często system korzysta z dysków w czasie normalnej pracy (czyli nie
> kiedy startuje system albo aplikacja) :)

Pakiet narzędzi od Sysinternals mam. Zastanawiam się tylko, kiedy natrafię
na moment, w którym będę mógł poudawać normalną pracę typowego użytkownika.
Na razie mam taką żonglerkę pojektami, że zestawu Creative Suite już nawet
nie zamykam. ;D

[ Jeśli na pakernię wchodzi niepozorna osoba, jednym ruchem wyciąga        ]
[ z atlasu kolesia i mimo protestów całej obecnej tam ekipy kroi go        ]
[ z 400 złotych - to musi to być żona.                    (JoeMonster.org) ]