Re: 3x 1GB DDR2 Dual Chanel AMD 780G

Autor: m7marek <m7marek_at_interia.pl>
Data: Thu, 19 Jul 2012 22:07:54 +0200

Użytkownik "Michal" <usenet_at_invalid.pl> napisał w wiadomości
> System 32bit wykorzysta ~3,4 GB, resztę możesz przeznaczyć na RAMdysk -
> bardzo łądnie spisuje się DATA RAM:

oj chyba wprowadziłeś mnie w błąd, cytat z FAQ programu:
"Dataram RAMDisk cannot make use of memory that is not available in 32-bit
Windows systems between 3 and 4 GB. RAMDisk can use memory not seen by
32-bit Windows ABOVE 4 GB, i.e. 6 or 8 GB"

a ja juz jednak kupiłem pamieci...
 2x1GB identyczne jak mam (przynajmniej po symbolu, ilości kości i mniej
wiecej wyglądzie, bo z tego co widzę po aukacjach to GOODRAM ma co najmniej
trzy róznie wygladające wersje o tym samym symbolu GR800D264L5/1G) za 70zł z
przesyłką, może bym 10zł zaoszczedził jak bym czyhał na okazje, ale szkoda
czasu. Coś za łatwo ostatni trace kase na mój staroć, ostatnio SSD,
wczesniej procek z Athlon64 LE-1620 na AthlonII X2 250, ale to już ostatnia
rozbudowa tego złoma

ciekawe ile wiecej Watów pobierze przez ten dodatkowy RAM?, już na procek
20W wiecej (ale w bezczynnosci to chyba nie powinna być wielka róznica
mocy?) a miało byc w miarę ekologicznie :)

--
m7marek