Re: 3x 1GB DDR2 Dual Chanel AMD 780G

Autor: m7marek <m7marek_at_interia.pl>
Data: Thu, 19 Jul 2012 07:29:08 +0200

Użytkownik "Michal" <usenet_at_invalid.pl> napisał w wiadomości
> To nie nForce2 - 3x 1GB na 780G - o DC zapomnij.
>
> Dalej tak samo - wszystko działa i tak w Singlu.

To trochę mnie zmartwiłeś. Wniosek: musiałbym wymienić obu moduły na
wieksze, aby utrzymać DC. Zostanę wiec chyba przy tych 2GB, szkoda pakować
kasy do starej architektury, może to dziwne w dzisiejszych czasach, ale
1,75GB mi starcza, a chciałem dołożyc by pozbyc się całkiem pliku wymiany, z
uwagi na SSD.

Dzieki za konkretną odpowiedz, ostatnio rzadko się ją tu spotyka.

--
m7marek