Re: Tablety vs iPad - ekran dotykowy

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Fri, 13 Jul 2012 16:00:36 -0400

On Fri, 13 Jul 2012 21:32:18 +0200, "JoteR" <joter_at_pf.pl> wrote:

>..."klasy PC"...

wiec? nie widzisz, ze odrobine odeszlismy od tego komputera dla
ktorego zostala ta definicja stowrzona. PCtem byl tandy, amstrad,
apple, spectrum, amiga, atari itp. jakie argumenty nasz na to, aby
nagle ograniczac te klase sprzetu do jakiegos jednego konretnego typu
i wprowadzac jakies zawezone, sztuczne pojecie klasy?

>Było to wielokrotnie tu wałkowane. Zajrzyj do archiwum, bo ja nie zamierzam
>tracić piątkowego wieczoru na powtarzanie rzeczy wielokrotnie wyjaśnianych.

ja znam tamte dyskusje, ale chce poznac twoje zdanie w tej sprawie, na
dzien dzisiejszy. ale jesli masz takie zdanie, jak sprzed paru lat, to
nie bede wiecej dociekal. to bedzie wlasnie to, w czym lezy problem.

>Załóżcie sobie grupę alt.pl.tablety lub rozpocznijcie procedurę zakładania
>grupy w hierarchii pl.*

nie, to skoro tak, to moze ty zmien opis grupy pl.comp.pecet i tak jak
w niej sa obecnie zastrzezone pewne tematy, jako niedopuszczalne, to
dokonaj wpisu, ze sobie nie zyczysz postow o laptopach i tabletach i
wtedy bedziesz sie mial czym podeprzec, bo na razie to jest twoje
widzimisie, przeciwko zmianom na okolo ciebie.
osobiscie nie widze powodu, aby zakladac nowa grupe. a jak uczy
historia, ktora sam przywolales, nie ma to nawet sensu.

>Ja też nie rozumiem, zatem - do roboty ;->
>JoteR

widzisz, wykpiles sie z odpowiedzi na moje pytanie, ale mimo to, ja na
twoje odpowiem. to nie jest trudne. to jest po prostu zbedne.
moge sie z toba w tej chwili zalozyc, ze niezaleznie czy ktos zalozy
nowa grupe, czy nie, to za gora dwa/trzy lata na tej grupie, bardzo
duza czesc postow tabletach, bedzie tu obecna i powszechnie
akceptowana, tak jak teraz wiele i coraz wiecej, dotyczy laptopow i
nikt sie juz nie burzy na ich obecnosc.
to jest ewolucja. ewoluujesz albo wymierasz. to jest az tak proste.
tak samo jak nie przyjela sie grupa o laptopach i wysztkie z nimi
zwiazane tematy sa tutaj, tak samo nie przyjely sie grupy o zadnej
kolejnej wersji windows i aktywna w tym temacie, jest *.winnt, tak nie
przyjmie sie ta, ktora proponujesz. to co zaklad?
naprawde chcesz z tym walczyc? przy pomocy czego? <rs>