Re: Klawiaturki to szybkiego pisania

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Wed, 11 Jul 2012 02:53:08 +0200

Dnia Fri, 06 Jul 2012 14:33:53 +0100, kamil napisał(a):

> Klawiatur używam już ze 20 lat z kawałkiem i nie wiem jak zabrać się za
> przestawienie z takiego pisania na nawyk używania całej reki.
> Korzystaliście z jakiś kursów bezwzrokowego pisania, czy wszystko samemu?

Skorzystałem kiedyś z jakiegoś darmowego programu, nie pamiętam jakiego.
Jak opanowałem całą klawiaturę (chyba 3 tygodnie mi to zajęło), to od razu
zacząłem pisać WSZYSTKO bezwzrokowo. To jak z nałogiem - jeśli będziesz
gotów, to trzeba odrzucić stary styl pisania raz na zawsze. Ale szybko się
przyzwyczaisz, bo do lepszego człowiek się szybko przyzwyczaja.

--
GLaF