Re: AMD/Intel Pentium Laptop

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Mon, 9 Jul 2012 20:24:32 +0200

Użytkownik "Michal" napisał w wiadomości grup
> Jaki to model i ile całość waży? Tak z ciekawości pytam, bo jak to jest małe,
> lekkie i w rozsądnych pieniądzach to może sam w końcu zmienię starawego już
> trochÄ™ ultraportable.

http://www.samsung.com/pl/consumer/pc-peripherals-prtinters/ultra-mobile-pc/high-performance/NP-RF511-S04PL-spec

Dokupiłem do niego dodatkowy moduł 4 GiB (w sumie 8, bo przy 4 GiB nie dało się
pracować i system używał pliku wymiany, chodź czasami 8 GiB to za mało) i
wymieniłem kartę wifi (nie jest to pełny 802.11n).