Re: Bateria podtrzymujaca ustawienia BIOS

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Mon, 09 Jul 2012 20:22:30 +0200

W dniu 2012-07-09 18:45, Tom pisze:

> Ten komp ma 12 lat i z tego co pamiętam to przez pierwsze 10 wymieniłem
> baterie 1 raz. Teraz jak pisałem wystarcza na 2-3 miesiące.

Aż tak źle nie powinno być, ale krótsza praca na bateriach sprzedawanych
w PL jest dość typowa. Pierwsza bateria w zegarku wystarczyła mi na ~8
lat, teraz teoretycznie funkcjonalnie identyczne (lepszych w PL nie
można AFAIK kupić) wystarczają na ~2 lata i z tego co zeznaje
zegarmistrz tak jest z większością zegarków.

Podobnie jest z obuwiem, odzieżą itp. tych samych marek importowaną do
PL i na rynki Europy Zachodniej - jest jakość i "jakoś" w PL.

--
/MB