Re: canon i70 - opłaca siedo sporadycznych wydruków ?

Autor: <Nex_at_pl>
Data: Mon, 09 Jul 2012 13:39:47 +0200

W dniu 2012-07-09 13:04, kamil pisze:

> Czy w Epsonach głowice nie są częścią drukarki, a nie pojemnika z
> tuszem? Jeśli były zapchane do dwa dni, to albo trafiłeś na kiepski
> tusz, albo po prostu głowice miały już dość..

Wystarczy odrobina złego tuszu i syf jaki zostaje pod głowicą
kwalifikuje się tylko do ręcznego czyszczenia. Głowice po wyczyszczeniu
działają dalej. Stąd mówiłem, że jest bardzo wiele czynników, fakt
faktem w canonach rzadziej głowice mi się zapychały - częściej padały na
amen od strony elektroniki.