Re: canon i70 - opłaca siedo sporadycznych wydruków ?

Autor: chochlik_drukarski <chochlik_drukarski_at_wp.pl>
Data: Mon, 9 Jul 2012 12:58:16 +0200

Użytkownik "kamil" <kamil_at_spam.com> napisał w wiadomości

> Całe szczęście, że moja stara HP 970 nie wiedziała o tym, kiedy drukowała
> bez problemu po ponad roku leżenia na kupie gratów w szopie w ogrodzie.
> Tusze nawet nie były oryginalne, tylko jakieś tanie zamienniki no-name. :)

Akurat to rzeczywiście zależy od wielu czynników i mogłeś po prostu mieć
szczęście. U mnie zasycha na okrągło a tuszy miałem już sporo różnych.
Możliwe, że
po prostu coś źle złożyłem i guma który zatyka dysze w stacji serwisowej nie
przylega
tak jak powinna.

Z drugiej strony ciężko mi uwierzyć, że zasychanie tuszu po tygodniu to
jakiś masowy
problem. Sklepy by tonęły w reklamacjach.