Re: Tanie zasilacze z allegro

Autor: quasi <spam_at_spama.spamem.pogania>
Data: Sun, 08 Jul 2012 23:54:08 +0200

W dniu 2012-07-08 19:42, tryton pisze:

> Warto brać fortrony HHN HLN GLN HLC i inne o wysokiej sprawności >80

> Co do twojego pytania to ja mam core I3 z grafikÄ… HD 5670 8GB ram, 1x
> HDD i wszystko chodzi na fortronie 250W HEN (ktĂłrego jednak nie polecam
> ze względu na hałas)
>

> przy pomiarze poboru prÄ…du z gniazdka dobrej klasy miernikiem w
> maksymalnym z możliwych obciążeń mój zestaw pobiera 120W :)
>

> Właśnie będę zamawiał 350W HHN bo już go kiegdyś kupowałem i jest cichy
> jak chcesz mogę podesłać zdjęcia jak wygląda w środku, każdy kto się zna
> oceni oceni co to warte

Ja właśnie też myślałem o HHN. Jeżeli nie sprawiłoby Tobie problemu to
zdjęcia by się przydały. Ja nie widziałem zbyt wielu zasilaczy w środku,
ale gdybyś wrzucił na jakiś imageshack i dał linka to pewnie lepiej
zorientowane osoby by się mogły wypowiedzieć.

Myślałem żeby zasilić tym archaiczny P4 Northwood, bo obecny noname
chyba się kończy i w środku nawet coś się przyjarało (temat na
pl.misc.elektronika).

Można wiedzieć czym mierzysz zużycie energii (firma i model miernika)?