Re: Tanie zasilacze z allegro

Autor: tryton <devo_at_onet.pl>
Data: Sun, 08 Jul 2012 19:42:10 +0200

W dniu 2012-07-05 22:05, quasi pisze:
> Witam,
> Na allegro można kupić tanie Fortrony w cenie już od 30zł. Niby Fortron
> to dobra firma, ale zastanawiam siÄ™ skÄ…d taka niska cena? Czy warto
> kupić taki zasilacz, do starszego komputera?
>
> Czy taki Fotron np. fsp350-60hhn pociągnąłby także nowy komputer np. na
> bazie i3 (TPD 65W, tylko grafika zintegrowana, 1 dysk sata)?
>
> Pozdrawiam,

fortronów na allegro jest dużo ale tylko kilka typów jest warte uwagi,
sam kupuje zawsze fortrony jak składam komuś komputer i nigdy nie było z
nimi problemów.

Warto brać fortrony HHN HLN GLN HLC i inne o wysokiej sprawności >80

nie warto brać MDN HEn PFN i innych starszych bo są właśnie ciężkie,
konstrukcyjnie przestarzałe, po prostu będą głośnie

Co do twojego pytania to ja mam core I3 z grafikÄ… HD 5670 8GB ram, 1x
HDD i wszystko chodzi na fortronie 250W HEN (którego jednak nie polecam
ze względu na hałas)

przy pomiarze poboru prÄ…du z gniazdka dobrej klasy miernikiem w
maksymalnym z możliwych obciążeń mój zestaw pobiera 120W :)

Właśnie będę zamawiał 350W HHN bo już go kiegdyś kupowałem i jest cichy
jak chcesz mogę podesłać zdjęcia jak wygląda w środku, każdy kto się zna
oceni oceni co to warte