Re: Co z cenami dysków? Zaczną w końcu spadać?

Autor: Krzysztof Lewczuk <lewczuk.krzysztof_at_gmail.com>
Data: Sat, 07 Jul 2012 10:47:19 +0200

W dniu 2012-07-07 10:04, boxfish pisze:

> A z jakiego powodu mieliby obniżyć ceny ?

Bo koledze za drogą, napisał jasno ;-)
Półtora roku temu jak składałem pcta kupiłem 1TB, teraz faktycznie jest
odrobinę droższy, od tego czasu nadal są dyski 1 i 2 TB, jakieś
pojedyńcze 3TB widać na komputroniku. Prawo Koomeya odchodzi do lamusa?
Producenci osiągneli wyżyny technologiczne?

KL

--
Z przekonania libertarianin-minarchista oraz chrześcijanin biblijnie
fundamentalistyczny. Pierwsze oznacza dążenie do tego, żeby państwo