Re: Tanie zasilacze z allegro

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Fri, 06 Jul 2012 20:06:36 +0200

Dnia 06-07-2012 o 13:18 Chris napisał na pl.comp.pecet:

> Z doświadcznia, sprzedaliśmy klikaset tyś codegenów

> Nie jestem sprzedawcą :)

To się chyba nazywa schizofrenia :) Dla ułatwienia dodam, że ci co
sprzedają nazywani są sprzedawcami.

> i żaden nie pociągnął ze sobą reszty elementów z własnej winy .. :)

Niebywałe! Monitorujesz po gwarancji latami los kilkuset tys zasilaczy?
:D To ja już dziękuję - na bank większe doświadczenie mają ci na forach.

> (...) powiem tak, kiedyś robiło się lepiej ..

Robiło się lepsze Codegeny? Bo tych markowych to coś mało się
sprzedawało.

> Standard jakości obecnie to dlugość gwarancji :)

A to jeszcze lepsze... To w końcu te BeQuiety, które uważasz za g.o to
jest standard jakości czy nie jest, bo jako jedne z nielicznych mają
gwarancję 5 lat.

Jakiś taki niezdecydowany jesteś :)

> b0ni nabazgrał(a):

> Rozumiem że masz z tym doświadczenia a nie tylko fora dyskusuyjne :)
> bo jak nie to nie powielaj bredni .. :)

Jeżeli ktoś tutaj powiela brednie, to właśnie Ty. Co Ci odetnie
zasilanie w "Codegenach" jak tam nie było żadnych zabezpieczeń! Nigdy
nie zastanowiło Cię dlaczego lepsze zasilacze mają nawet kilka
zabezpieczeń, a te gorsze tak mało, albo wcale? Widzisz różnicę między
przepięciem, awarią podzespołu w komputerze, a awarią samego zasilacza?

Znam wiele przypadków spalenia podzespołów przez zasilacz. Mnie osobiście
zasilacz zabrał Barracudę. Od tamtej pory tłumaczę wszystkim, że tani
zasilacz nie opłaca się - choć to trochę głupio brzmi :)

Wiedza jest na wyciągnięcie ręki, szczególnie jak ktoś chce kreować się
na eksperta. Mam nadzieję, że do blogów nie masz urazu, ale to tylko
nadzieja :)

http://www.techfanatyk.net/zmien-zasilacz-przezornosc-czy-psychoza/

--
WiesłaW