Re: Tanie zasilacze z allegro

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Fri, 6 Jul 2012 18:28:27 +0200

Użytkownik "Chris" <spam_at_spam.net> napisał w wiadomości

> Rozumiem że masz z tym doświadczenia a nie tylko fora dyskusuyjne :) bo
> jak nie to nie powielaj bredni .. :)

Trzy komputery miałem takie. Zasilacze Codegen 300W
Zostawały sprawne kostki pamięci i stacje FDD, w jednym przypadku nic.
Problem w badziewiastej konstrukcji zasilacza Standby. Wysychał kiepskiej
jakości kondensator filtrujący napięcie, przez co rosło napięcie zasilające
kontroler. W pewnym momencie kontroler napięcia diabli brali i leciały
napięcia na wyjściu w kosmos. Wymiana elementu za 10 groszy w odpowiednim
momencie ratowała sprzęt za kilka-naście stówek. Ale trzeba było mieć tą
świadomość.

Z Modecom / Feel jakie miałem okazję mieć nie było tego problemu. Szary dym
szedł z za kompa ale widows ładnie startował, widok fajowy :)

--
Irokez