Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 5 Jul 2012 01:55:27 +0200

Dnia Wed, 04 Jul 2012 19:10:28 +0200, Dawid napisał(a):

(ciach…)
> Ty naprawdę chory jesteś, zadufany dupek i tyle.
> Można wymienić tysiące przykładów czego TY nie potrafisz.
> Tylko po kiego, chyba, że ktoś się chce dowartościować.
> Rodzina cę nie lubi, przyjaciół brak, tak przypuszczam.

1. Naucz się proszę cytować.
2. Chory? Od zębologa dzisiaj wróciłem, poza tym pewnie parę innych rzeczy
by u mnie zdiagnozowano.
3. Zadufany? Twoja opinia. Wiem co potrafię, wiem w jakich tematach jestem
dobry. Nie mam zamiaru przepraszać, że w tej czy innej działce jestem dobry.
4. Wielu rzeczy nie potrafię. Przyznaję się do tego. Ale nie wrzucam w CV
tekstu o „doskonała znajomości AutoCAD” skoro w życiu w tym programie
niczego nie robiłem. To tak jako przykład.
5. Dowartościować? Czym? Tym, że miszcz wszystkiego tak naprawdę gówno
potrafi? To tylko ręce załamywać można. Nad tym, że człowiek legitymujący
się tytułem magistra panikę ma w oczach, jak ma czegoś w helpie programu czy
w Google'ach poszukać - tym bardziej.
6. Od rodziny sam się odciąłem. Mój wybór, moja decyzja.
7. Przyjaciół mam takich, że każdego dnia morda mi się cieszy, że takich
ludzi wokół siebie mam.

[ Kawaler i żonaty mężczyzna mają jedną wspólną cechę. Obaj myślą, że ten  ]
[ drugi częściej ciupcia.                               (Filip Czechowski) ]