Re: amd e-450 czy intel b950/b960?

Autor: Q <no_at_spam.org>
Data: Wed, 4 Jul 2012 21:22:16 +0200

> Zwlaszcza, ze za 1500 kupilem Della n5050 (bez systemu)
> za to z i3 2generacji :) i HD3000

Nowy? Uzywany? Gdzie?! :)

> I nie wiem, czy przeplacilem, czy zrobilem deal miesiaca ;)

...a ja po dluzszym namysle chcialem tego:
http://allegro.pl/fujitsu-lifebook-ah531-b960-2x2-2ghz-3gb-hdmi-bt-i2451985340.html
ale presja czasu + odbior osobisty wymusilo na mnie ten model:
http://allegro.pl/czerwony-laptop-fujitsu-ah531-b950-3gb-500gb-hdmi-i2448887587.html
/nieco gorszy proc i nieco wiekszy dysk, choc wolalbym odwrotnie :/

PS
Gdzies wyczytalem, ze te kastraty Intela tez wspieraja DXVA,
wiec dalem sobie na luz z AMD -
- zwlaszcza, ze po ostatnim apdejcie catalystow mpc-hc przestal mi plynnie
dzialac...

Taka fajna firma, takie fajne karty graficzne i wszystko o kant dupy przez
nadzwyczaj zjebane sterowniki...