Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Sat, 30 Jun 2012 00:21:38 +0200

W dniu 29.06.2012 23:35, Tomasz Potega pisze:
> I na każdy taki drobiazg dostajemy w gratisie dwa czy trzy ograniczenia,
> których użytkownik innych systemów się nie spodziewa.

Aha, chętnie posłucham o ograniczeniach. Bo ja, szczerze mówiąc mam
wrażenia odwrotne. Przesiadłem sie na makówkę nie dla tych dodatkowych
bajerów, a zniechęcony licznymi i niemożliwymi do wyeliminowania
"humorami" Windows. Ze świata Linuxowego załapałem przyzwyczajenie, że
jak się cos w nim ustawi to jest zabetonowane. I szukałem tego samego w
systemie bardziej nadającym się do celów ogólnych. I jak widać znalazłem
w OSX. Parę rzeczy z dziedziny GUI wymieniałem Przemkowi jako
ciekawostki, ale różnic OSX/Win jest dużo więcej i są dużo poważniejsze.
Stąd chętnie podyskutuję co takiego jest ograniczone w OSX w stosunku do
Win.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!