Re: Komputer sam wychodzi ze stanu hibernacji

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Fri, 29 Jun 2012 08:45:40 +0200

W dniu 2012-06-28 11:08, Marcin N pisze:
> Ostatnio kilka razy zdarzyło mi się, że zostawiałem na noc komputer w
> stanie hibernacji, rano patrzę, a on sam w nocy się włączał i sobie
> działał.
>
> System Windows 7. Nie robiłem ostatnio żadnych zmian.
> Poradźcie, jak to zwalczyć.

Ja miałem taki problem w laptopie.
Po pierwsze jest jakieś nowa opcja hibernacji z której system sam się
potrafi wybudzić. Po kiego takie cudo? Grzebałem ustawiałem i to
wyłączałem ale po aktualizacjach się znowu włączało i oczywiście
aktualizacje systemu o godz. 3 w nocy ustawiały się na "automatyczne"
Na początku jak jeszcze byłem nieuświadomiony taki laptop mi się z
HIBERNACJI wybudzał w zamkniętej torbie. To dopiero szczyt.
Rozumiem wstrzymanie ale celowo go hibernowałem.