Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 27 Jun 2012 21:59:33 +0200

Dnia Wed, 27 Jun 2012 20:29:25 +0200, Goomich napisał(a):

> You have one message from: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>

> A po co ci dłuższa gwarancja, skoro za rok i tak bedziesz biwakował po
> nowego?

Przepraszam. Ja najwyraźniej z innej bajki. Jak swojego blaszaka poskładałem
ponad trzy lata temu, tak służy mi po dziś dzień, zaiwaniając 24/7/365… Aha
- wymianę padniętej karty graficznej załatwiłem całościowo (z przesyłami
włącznie) w półtora tygodnia. Tak. We własnoręcznie majstrowanym składaku,
nie ĹĽadnej stacji roboczej Della.

[ Zabawne jak mało ważna jest Twoja praca gdy prosisz o podwyżkę, a jak    ]
[ niesamowicie niezbędna dla ludzkości gdy prosisz o urlop...              ]
[                                                     (znalezione w necie) ]