Re: Mackintosh (czy można żyć bez sexu?)

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 27 Jun 2012 21:39:33 +0200

Dnia Wed, 27 Jun 2012 18:55:23 +0200, Tom01 napisał(a):

> A ja całkiem niedawno miałem jeszcze zabytek Powerbooka G3 333Mhz z Mac
> OS 9, na którym zainstalował sie bez problemu FF i z "neta" można
> korzystać dowolnie. Flash czy inne dodatki wymagały tylko ściągania
> starszych wersji.

Nie mam w tej chwili dostępu do PowerBooka, którego kiedyś miałem
przyjemność poużywać, więc ciężko mi jednoznacznie powiedzieć w czym problem
jest. Owego blaszaka z Windows XP na Duronie 1GHz pod biurkiem jeszcze mam,
więc mogę podpiąć, wleźć na kilka stron i opisać wrażenia. :D

[ Jeśli nie potrafisz czegoś wyjaśnić w prosty sposób, oznacza to, że tak  ]
[ naprawdę nie rozumiesz tego dostatecznie dobrze.       (Albert Einstein) ]