Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Wed, 27 Jun 2012 20:37:16 +0200

On 27.06.2012 19:05, Tom01 wrote:
> Wiem o czym pisałem, wiem jak się nazywał. Wirusy z nazwą obiegową
> "Czernobyl" były dwa. Ale nie w tym rzecz, mówilismy o odporności a nie
> semantyce.

Semantyka? Pewnie pokroju tej, z której korzystasz pisząc o OS X,
tak z grubsza: "wg mojej definicji infekcja jest wtedy, gdy komputer
kichając zaraża pozostałe".

Wirus popularnie nazywany "Czernobylem" to CIH (i jego mutacje):

http://en.wikipedia.org/wiki/CIH

Jesteś w stanie wskazać ten drugi (od infekcji w góra 5 minut)?

Pozostaję jednak w nadziei, że w kwestii monitorów komputerowych
faktycznie jesteś specjalistą.

pozdrowienia,
shadow