Re: odtwarzacz sieciowy ze streamnigiem

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Tue, 26 Jun 2012 10:51:55 +0200

Tom01 nabazgra³(a):

> Zgry¼liwo¶æ nie jest potrzebna.
> Nie teoretyzujê, tylko zajmujê siê takimi instalacjami do celów
> profesjoalnych. Np kamera FullHD na sali operacyjnej i konieczno¶æ
> transmisji obrazu z niej na monitor w sali szkoleniowej. Oczywi¶cie
> inwestor nie przewidzia³ okablowania. Da sie przes³aæ obraz, ale na pewno
> nie 1:1, czyli drobne szczegó³y znikaj±, s± przyciêcia. Konsumenckie a
> nawet i profesjonalne bezprzewodowe urz±dzenia video stosuj± bardzo silna
> kompresjê, ¿eby to przepchn±æ przez w±skie gard³o. Wydaje siê, ¿e dzia³a,
> [...]

Ale tu ca³y czas mówi³y o warunkach domowych a nie profesjonalnej transmisji
TV.

Zreszt± je¶li chodzi o telewizjê to mam jakie¶ do¶wiadczenie w tej bran¿y,
10 lat studia graficznego w tym obs³uga ró¿nych imprez live w TV,
konferencji itd. wiêc troszkê ten temat znam. Druga sprawa ¿e na razie nie
widzia³em ¿eby kto¶ siê bawi³ z przesy³em bezprzewodowym je¶li chodzi o
profesjonany przekaz dla celów telewizyjnych chyba ¿e co¶ siê zmieni³o bo
ju¿ odszed³em z bran¿y jaki¶ czas temu (rodzina wa¿nijsza ni¿ non-stop
wyjazdy w plenery i siedzenia po 20h nad zmontowaniem czego¶ na szybko dla
naszej kochnej tv)

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd¼ historiê auta i zobacz czy nie by³o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd¼ VIN, wyposa¿enie, przebieg, historiê wypadkow±.