Re: Linki do konfiguratorów z przykładowymi zestawami?

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Mon, 25 Jun 2012 13:33:00 -0700 (PDT)

On 25 Cze, 21:14, GLaF <g..._at_niema.takiego.numeru.pl> wrote:

> Mam trochę czasu, to sobie skrobnę 2 linijki. Choć nie mam go tyle co Ty,
> żeby pisać chyba kilkaset linijek, które niczemu nie służą.
>
> PS. Nie uważam Cię za trolla.

Dziękuję ślicznie :D

Mi to zupełnie nie przeszkadza, że ktoś na mnie skrobnie, że jestem
trollem.

To znaczy tylko, ze nie rozumie Usenetu.

Usenet jest dla WSZYSTKICH, czyli dla troli też. Trola można zawsze
wrzucić do KFa bo pisze byle co, tak? A jak ktoś się nudzi to czyta
byle co (zamiast wrzucić do KFa) i potem pisze byle co.

Moje pytania brzmią dyletancko, bo jestem dyletantem.

Dla niektórych to jest okazja, żeby sie dowartosciować i komuś
ubliżyć.

Dla mnie to jest okazja, zeby nie przekopywać się przez net, w którym
połowa to są dane nieaktualnie, ćwierć to komunikaty, ze ktoś niby
jest trolem itd.

Lecz ludzi dobrej woli jest wiecej :D

http://www.youtube.com/watch?v=gzACDJCfQvs

Jestem spokojny :D

Jeszcze raz dziękuję śliczne :D

P.S. Zawsze znajdą sie tacy, którzy przyjdą na plac zabaw dla
wszystkich i będą mówić, że to ich pole i miedza też ich. Nie ma że
miedza wspólna, tylko zawsze jakiś ktos mówi, że jego ;D

Taka historia, taki naród, taki życie :D

PO MOJEMU MOCIUMPANIE: MIEDZA WSPÓLNA!!!!!! :D