Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Mon, 25 Jun 2012 20:32:37 +0200

> Nawet nie biorąc poprawki na współczynnik optymizmu firmy Spohos,
> wykazano niecałe 3%. To ja teraz poproszę takie samo badanie w przypadku
> Windows. 3% jest czyste? :)

http://applefobia.blox.pl/2012/05/Z-reka-w-nocniku.html

Problem jest w tym, że użytkownicy osx są przekonani, że to bujda,
użytkownicy windy jakieś 15 lat temu zaczęli się chronić, a przynajmniej
mieć świadomość, że syf istnieje, użytkownicy apple żyją w błogiej
nieświadomości, przekonując wszystkich, że ich problem nie dotyczy.
Przem