Re: Ray Kurzweil, Singularity is near

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Sun, 24 Jun 2012 16:51:15 -0700 (PDT)

On 24 Cze, 20:04, rs <no.addr..._at_no.spam.pl> wrote:

> nie wiem, ale w tym wypadku to nie win wylacznie polskich wydawnictw,
> ale z jakiegos powodu Viking, orginalny wydawca, nie byl
> zainteresowany tlumaczeniem na jezyk polski, mimo ze przynajmniej 6
> polskich wydawcow zglosilo taka propozycje.

> to jest film o autorze. tu juz jest sporo o medycynie i sposobie
> zycia, ktory ma ponoc autorowi dozycie do tego roku, w ktorym polaczy
> sie z maszyna. gos sie jak na swoj wiek dobrze trzyma, ale nie az tak
> wyjatkowo jakby mozna sadzic, po ilosci chemii i suplementow jakie w
> siebie dziennie pakuje. ten film jest raczej na bazie ksiazki
> [...]

W sumie można powiedzieć, że jest to tematyka na styku medycyny i
pecetów.

Chętnie bym o tym porozmawiał, ale nie chcę tutaj zaśmiecać moimi
dyletanckimi głupotami.

Jeżeli będzie jakaś większa dyskusja, to chętnie się włącznie, a
jeżeli NTG, to zaśmiecać nie będę.

W każdym razie dziękuję ślicznie, bo temat jest BOMBA.

P.S. Takie pytanko jeszcze, jak będę chciał dwa dyski po 2TB, to
rozumiem, że to nie zwolni mi systemu, tak? Jeden chcę mieć na dane
najróżniejszych typów, które nonstop sciągam w dużych ilościach.