Re: Ray Kurzweil, Singularity is near

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun, 24 Jun 2012 14:04:25 -0400

On Sun, 24 Jun 2012 03:56:54 -0700 (PDT), neo <dyletant_at_yahoo.pl>
wrote:

>To chyba najlepsza książka na jaką w życiu trafiłem, pokazałem ojcu i
>wyobraźcie sobie ŻE O TYM NIGDY NIE SŁYSZAŁ. To gdzie my jesteśmy w
>tej Polsce????
>Zamówię sobie to (chyba, że ktoś zna polskie tłumaczenie, bo
>j.angielskiego chyba nie znam na tyle):
>
>http://www.amazon.com/The-Singularity-Is-Near-Transcend/dp/0670033847

nie wiem, ale w tym wypadku to nie win wylacznie polskich wydawnictw,
ale z jakiegos powodu Viking, orginalny wydawca, nie byl
zainteresowany tlumaczeniem na jezyk polski, mimo ze przynajmniej 6
polskich wydawcow zglosilo taka propozycje.

>Jest jeszcze stronka:
>http://transcendentman.com/

to jest film o autorze. tu juz jest sporo o medycynie i sposobie
zycia, ktory ma ponoc autorowi dozycie do tego roku, w ktorym polaczy
sie z maszyna. gos sie jak na swoj wiek dobrze trzyma, ale nie az tak
wyjatkowo jakby mozna sadzic, po ilosci chemii i suplementow jakie w
siebie dziennie pakuje. ten film jest raczej na bazie ksiazki
Kurzweila "fantastic voyage: ..." niz "singualrity is near". warto sie
przygladac projektowm multidyscyplinatnym, w ktore Kurzweil jest
zaangazaowany. troche sie tam dzieje. linki sa na stronie wikipedii.
<rs>