Re: Pecet składak dla laika?

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat, 23 Jun 2012 10:09:55 +0200

On 2012-06-21 08:57, Maciek Babcia Dobosz wrote:

> I tu też jest pewan pułapka o której mało kto wie. Dyski serwerowe
> kupione w normalnej dystrybucji maja 5 lat gwarancji. A kupione w
> sprzęcie Della mają tylko tyle ile daje gwarancja Della - czyli
> najczęściej 3 lata o ile się jej dodatkowo nie przedłuży.

To jest jak najbardziej OK

Składający sprzęt (dell) kupuje te dyski po innej cenie, w cenie dysku
(co chyba powinno być oczywiste) jest koszt produkcji, marza i ryzyka
takie jak serwis gwarancyjny, im mniej tego serwisu tym cena może byc
mniejsza.

Dysku ze ze złożonego sprzętu nie naprawisz u producenta dysku, tylko u
sprzedawcy całości zestawu OEM itd. Skoro więc Dell zajmuje się naprawą,
ma jakiś powód by sugerować się gwarancją innej firmy?