Re: Bo było o ...... już milion razy / NTG / bla bla bla

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Fri, 22 Jun 2012 14:34:53 -0700 (PDT)

On 22 Cze, 09:57, "Chris" <s..._at_spam.net> wrote:
> neo nabazgrał(a):

> Pasywny znaczy bez elementów ruchomych jak np. wiatraki :)  wszystko oparte
> na radiatorach różnej wielkości zrobionych z różnych stopów metali tak żeby
> jak najwydaniej odprowadzić ciepło z obudowy. Jak chesz to poszukam
> dokładnie jakie to były części ale to było jakiś czas temu i na dzień obecny
> na pewno tego nie będzie ale z drugiej strony są zamienniki :)

No i proszę, wszystko proste i piękne. Ale dziękuję, nie przejmuj się
szukaniem. I tak ostatecznie wezmę to, co mi pan w sklepie poskłada,
ewentualnie zaczekam, zeby zamówił jakieś części, których nie będzie
miał w sklepie.

Chodziło mi najbardziej o to, zeby nie iść do sklepu i nie być
blondynką i można mi powiedzieć, że na tej grupie stałem się mniej
blondynką i może nie będę się tak ze swoim blondynizmem w kwestii
sprzętu rzucał w oczy.

Powiem co i jak wiedząc mniej więcej o czym mówię i szafa gra :)