Re: Podziękowanie dla wszystkich :D

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Fri, 22 Jun 2012 14:29:08 +0200

neo nabazgrał(a):

http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Definicja_tolerancji_bledu_pikseli_dla_monitorow_TFT-1494.html

> No tak, a miałem wziąć soniaka, ale kurna byłem głupi. O wiele
> mniejsze prawdopodobieństwo, że po miesiącu coś by padło, chyba.

Nie koniecznie, Sony i monitory to już nie stary trynitron, matryce LCD
kupuje od Samsunga a różnica to tylko design i elektronika.
Samsung robi całkiem fajne monitory. Jeśli już coś dobrego w normalnych
pieniądzach to NEC albo HP.

> Tak i będę bez monitora przez miesiąc. Mam nauczkę :D
> Ale pomyślę nad zwrotem, może. Przecież piksela mi nikt nie naprawi. A
> jak padł w tej sztuce, to znaczy, ze w całej partii padają. A jak padł
> jeden, to mogą paść inne i za 5 lat będę miał cały monitor w kropkach.
> Samsung :(

Tylko że padnięty pixel jest traktowany jako norma i może się pojawić, od
tego własnie jest specyfikacja ISO którą podałem.