Re: Podziękowanie dla wszystkich :D

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Fri, 22 Jun 2012 05:07:53 -0700 (PDT)

On 22 Cze, 14:00, "Chris" <s..._at_spam.net> wrote:
> neo nabazgrał(a):

> To zobacz czy się łapie na normę ISO 13406-2

Nie wiem o co biega z tą normą więc chyba to oleję. Mam tyle roboty,
że nie wyrobię się ze znalezieniem informacji o tym.

Może jakieś słóweczko?

> Gla gwarantq to nie ma zanczenie czy nowe czy już ma prawie koniec
> gwarancji.

No tak, a miałem wziąć soniaka, ale kurna byłem głupi. O wiele
mniejsze prawdopodobieństwo, że po miesiącu coś by padło, chyba.

> Jak na środku ekranu to można spróbować reklamować

Tak i będę bez monitora przez miesiąc. Mam nauczkę :D

Ale pomyślę nad zwrotem, może. Przecież piksela mi nikt nie naprawi. A
jak padł w tej sztuce, to znaczy, ze w całej partii padają. A jak padł
jeden, to mogą paść inne i za 5 lat będę miał cały monitor w kropkach.

Samsung :(